


Bij aankomst (15-10) op het eerste laadpunt dachten we (Fred en Bert) nog 4 operatietafels te laden,
het werden er 14 en 2 behandeltafels en 4 hydraulische pompen plus nog wat aanvullend materiaal. We schrokken er een beetje van, onze vrachtwagen was al bijna vol en we waren nog niet klaar…. Op de tweede locatie stonden, zoals afgesproken, al zeer veel krukken, knie- en andere bandages en heel veel andere hulpmiddelen klaar om geladen te worden. Met lokale hulp is alles snel geladen en hierna zijn we snel terug naar Deventer gegaan. Bij Veldhoen mochten we alles in de loods plaatsen en deze is nu tot de nok toe vol. Het wordt tijd om een container te bestellen en alle spullen naar Beiroet te verschepen. Maar eerst moeten de geschonken switchen, routers en hulpmiddelen deskundig ingepakt worden en van Utrecht naar Deventer vervoerd worden. Wie iets van verpakken weet of daarvoor materialen beschikbaar wil stellen dan wel vervoer beschikbaar stelt, kan contact met ons opnemen op
